WESOŁYCH ŚWIĄT

  
.............. I STAŁO SIĘ. WIGILIJNA KOLACJA ZA NAMI. OFICJALNIE ŚWIĘTA ZACZĘTE.

KOCHANI.................ŻYCZĘ WAM, W TEN CIEPŁY UCZUĆ I EMOCJI CZAS, ŻEBYŚCIE NIGDY NIE BYLI SAMI I NIE CZULI SIĘ SAMOTNI. ŻEBY TE ŚWIĘTA, ALE TAKŻE KAŻDE KOLEJNE BYŁY PRZEPEŁNIONE SZCZĘŚCIEM I SAMYMI POZYTYWNYMI UCZUCIAMI.
ŻYCZĘ WAM PACHNĄCEJ CHOINKI, PYSZNOŚCI NA STOLE I WYMARZONYCH PREZENTÓW. CZASEM TE NAJBARDZIEJ WYMARZONE NIE SĄ MATERIALNE, ALE MAJA WIELKĄ MOC I SĄ DLA NAS NIEZMIERNIE WAŻNE I OBY TAKIE SIĘ TAKŻE POD CHOINKĘ WASZĄ ZAKRADŁY. CZASU BEZTROSKI, UŚMIECHÓW I SATYSFAKCJI I DUMY......DUMY PRZEDE WSZYSTKIM Z SAMYCH SIEBIE, BO PEWNA JESTEM, ŻE ZASŁUŻYLIŚCIE NA TO ABY BYĆ Z SIEBIE DUMNI.



a ciekawi mnie swoją drogą czy Wasze zwierzęta też, tak jak nasze zaciekawione były otwieranymi prezentami. czy zaglądały z podnieceniem przez cały dzień pod choinkę, węsząc coś pod nią. moje tak, i tak samo jak my czuły dreszczyk emocji tego szczególnego wieczora. Gaja oczywiście spełniła w pełni moje oczekiwania i grzecznie pozowała do zdjęć. a, że północ już za nami, a ona przemówiła ludzkim głosem, prosiła mnie tylko żeby nie robić z niej pajaca, ale wyraźnie dać wszystkim do zrozumienia, że " robi " wyjątkowo dzisiaj za Mikołaja i że właściwie to ona już za stara na to jest, ale w zamian za wyżerkę na ruskich pierogach poświęci się ten jeden raz w roku. 

KOCHANI.....WSZYSTKIEGO NAJ...........I DZIĘKUJĘ WAM, ZA UWAGĘ ORAZ ŻE CZASEM TUTAJ ZAGLĄDACIE. 
SPEŁNIENIA MARZEŃ.